Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Emmy Hedman - 10 februari 2014 21:15

1 kg blandfärs
1 ägg
1/2 dl grädde
1/2 dl Cream fraisch
1/2 msk kalvfond
Salt
Peppar
Paprikapulver

Blanda
Rulla
Lägg på en långpanna
225* i ca 8-10 min

Ät och njut

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 10 februari 2014 18:43

Vilken härlig måndag. Jag mår verkligen bra i själen . Inte i kroppen men dit kommer jag också.

Var på kalas igår med lunch. Min svåger är kock så det blir alltid gott och min svägerska äter inte kolhydrater så det passar ju mig.

Det blev lagbrytare med musslor och paprika. Men aioli hade han köpt en kock som köper aioli. Kommer mobba honom för det ett tag.

Min lilltös är helt galen i bebisar och dom har just fått en kusin som bara är två månader. Hon fixare och trixar, håller och pussar. Hon skulle verkligen blivit en fantastisk store syster men det blir tyvärr inga mer bebisar här hemma :-(.

Tog mig ner till gymet när jag kom hem.

Körde sjukgymnastiken och en upp värmning innan. Så det blev sammanlagt 60 min på bandet!!!
Kändes skönt.

Var hungrig hela dagen och kvällen. Höll mig under mina kcal men jag ska ju INTE äta på kvällarna. Att det ska vara så jävla svårt.

Imorgon är det våg dag:-) jag hoppas att den inte gått upp till tre siffror igen men det skulle var sjukt konstigt.

Mina blåbär börjar ta slut. Aaahhh får hitta på en annan frukost sen.
Var på VC idag och blev sjukskriven en vecka till och sen om min ilningar i benet är borta så ska jag jobba två dagar i veckan.

Korv är ju bara såååå gott. Älskar Sorundas korvar hög kötthalt och bra innehåll!
Jag gör min egen coleslow så den vet jag ju vad den innehåller.

Var baksugen idag så då blev det att googla ut på Bakasockerfritts hemsida.

Tur att hon finns!

Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards