Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Emmy Hedman - 1 februari 2014 14:57

Min P vill gå i muskler och måste då äta och träna massor.
Jag ska äta ca 1500 kcal per dag men P ska äta 4100 kcal per dag!!! Han kommer att få problem.

Här är min dag. Jag har redan lagt in vad jag ska äta till middag . Så att jag har lite koll. Det går att njuta men jag behöver ha kontroll annars spårar jag ur.
Puss och kram

Av Emmy Hedman - 1 februari 2014 13:59

Då jag ska dricka lite vin ikväll så tänkte jag spara lite kcal. Jag vill inte räkna men jag måste nog. Annars tror jag att det kan skena iväg.
Så jag fyllde ut lite med kvarg.

Så det blev
2st ägg
1msk majonäs
3msk kvarg
1/2 burk tonfisk
Lite rödlök och citron!
Lite örtsalt

Enkelt gott och mättande.

Kanske ska göra något vettigt eller nej. Kroppen sa nej igår så jag tar en slappar dag idag. Jag måste ju vara pigg och utvilad ikväll!
P är nere på gymet. Han skulle bara träna mån-fred men han. Har saknat gymmet och då går jag titta på vad jag vill på tvn. Barnen kanske skulle behöva gå ut men måste man göra saker varje dag! Lilltös ska på kalas sen och sen går dom upp till grannen medans vi är borta. Skönt med barnvakt så nära!
Önskade att alla skulle ha en lika mysig trappuppgång som vi har. Haha

Nej in i duschen kanske ska ansa vinter pälsen lite?
Puss och kram

Av Emmy Hedman - 1 februari 2014 11:16

Ikväll händer det äntligen.
Ska äta middag med mina första mamma vänner.
Vi hängde när min stora tös var liten, vi gjorde allt tillsammans hela tiden. Dom var ett enormt stöd. Men vi har aldrig ätit middag bara vi utan män, utan barn men ikväll händer det. Vi ska gå på Texas Longhorn. Men det sjukaste är att min man som aldrig går ut ska dit med sina gym kompisar haha så vi kommer sitta på samma resturang men vid olika bord!

Ligger och laddar medan stora tösen sitter bredvid och kollar 1D klipp!

P och lilltös är och handlar presenter till disco kalas i eftermiddag och P passar nog på att klippa sig. Han ser ut som en monchhichi som stoppat fingrarna i ett eluttag.

Puss och kram ?

Ovido - Quiz & Flashcards