Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Emmy Hedman - 7 februari 2014 19:28

Hade dålig fantasi när det var lunch dax. Så det blev pannkakor och orkade inte googla så jag hittade på egna.

3ägg
2 dl mjölk/grädde
1 dl mandelmjöl
1 msk kockosmjöl
1/2 msk fiberhusk
Kanel
Vaniljpulver

Blanda
Låtsa i ca 10 min

Stek i kockosolja.

Blir ca 6 små.

Vi åt med kvarg och egen blåbärssylt.

Sen drog vi iväg till Stinsen. L och farmor mös medan jag var hos kiropraktorn. Helvete vad ont det gjorde i dag. Tydligen så mår mina två nedersta inte så bra och sen ligger en nerv inkläm mellan alla stenhårda musklerna i skinkan.
Jag skrek och tårarna rann av smärta.

Promenader stretching vila och kyla står på schemat.

Får fortfarande inte dammsuga. Attans då;-)

Ligger nu med ispåse i soffan och tittar på OS invigningen med hela familjen.

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 7 februari 2014 11:03

Är helt slut. Det är jobbigt att fixa kalas. Haha det gick bra alla var nöjda men det känns som jag blivit överkörd av en traktor.

Det är mysigt när P familj är här det var bara svärfar som inte kunde. Han är av någon anledning alltid i fjällen när P fyller år.
Vi ska nog spela lite på det i sommar när vi vill bygga ut:-)

Svärmor kommer snart hon följer med så kan hon och L titta på allväderstövlar medans jag blir behandlad

Bara för att det är kallt ut så betyder det inte att det kan vara sommar inne:-)

Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards