Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Emmy Hedman - 14 februari 2014 21:30

Jag tror att jag har två små möss här hemma som knaprar i sig mitt goa fröknäcke. Det är ju tur att det är så enkelt att göra. Men idag bytte jag ut kockosolja mot olivolja. Vi får se hur det blir.

Kvällsbakning

Puss och kram

??

Av Emmy Hedman - 14 februari 2014 12:38

L frågade här om dagen om hon fick vara på förskolan när det är alla hjärtans dag men sen i morse när det var dax att gå upp så ville hon vara hemma med sin mamma och pyssla??. Så vi la oss igen.
Är forfarande lite deppig kan inte riktigt sätta fingret eller jo det kan jag nog men vet inte riktigt hur jag ska möta det problemet.

Idag börjades dagen med äggröra med chilipulver. Det är bra för fettförbränning.

Har röjt lite och ska snart sätta mig och pyssla lite.

Dagens lunch blev gårdagens middag. Spenatsoppa som typ är inga kcal så det blev en mandelpannkaka till efterrätt. Tog turkisk yoghurt med citron i och min hemma gjorda sylt.

Puss och kram på alla ?? dag

Ovido - Quiz & Flashcards