Direktlänk till inlägg 30 december 2015

Dagen

Av Emmy Hedman - 30 december 2015 19:01

Att det ska vara så svårt att bara röja, nej då måste jag börja städa I skåpen också vilket gör att allt tar så lång tid. Men nu är kylen och frysen på och in lastade. det började bli plus grader på morgonen så det var tur att jag var envis och fick hem dom igår. Köket är ett rum som jag bara vill riva ut och göra om men det kostar typ pnger och vi ska bygga nytt på landet i sommar så det får ligga på is några år till.

Men kan man då snygga till med sådan här saker är ju super.

 

Jag och lillkorven tog en promiss ner till Ica och pantade alla våra julmust flaskor och handla musslor.


Hon har verkligen tråkigt och grannpojkarna var inte hemma...men imorgon kommer våra vänner och firar nyår med oss och då kommer en av hennes bästavänner. Det är så super dom har n son i Toves ålder och en i Limn också är vi föräldrar super vänner. Karro är dom som betyder mest för mig. Vi är fyra tanter som åker till söderöra på tjejhelg samt massa bus där i mellan.


inför stor helger så brukar jag använda mig av mathem.se. Det är så smidigt när jag vet vad jag ska ha och man har tusen andra saker man ska göra. Annars åker jag och Nike till Ica Maxi varje måndag och vecko handlar. det är mysiigt att gå och klämma och lukta .

så jag beställde all nyårsmar igår kväll i idag bar dom upp det för mina trappor och in i min hall

 

 Det varså myssig att ställa in maten i ett nytt kylskåp.

  

Nu är allt klart för att laga maten till imorgon. ska bli så mysigt.

Ska bara få bort kylen ur hallen.


Nu ska det poppas pop corne och mysa med Linn medans dom andra två är på bio.


Puss och kram på er.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Hedman - 13 januari 2016 09:38

Tycker inte att bloggplatsen uppfyller mina önska mål och flera gånger mailat för att få hjälp men inget svar så nu byter jag bloggplats. www.emmyhedman.wordpress.com ...

Av Emmy Hedman - 11 januari 2016 22:01


    Barnens favvo   Fläskfärslimpa med persilja och citronså Ingredienser 600 g potatis  2 morötter 2 vitlöksklyftor  1 msk olja  salt och peppar Färslimpa 1 dl vatten  1/2 dl ströbröd  1 msk persilja 500 g fläskfärs  1/...

Av Emmy Hedman - 11 januari 2016 16:30


Så då har har jag jobbat min första arbetsdag sen den 23 dec. Var faktiskt rätt skönt. Men Linn har flera nätter kommit in och legat och snurrat i våran säng. Jag är inte van att ha barn i sängen så sover sjukt dåligt. Plus att jag har haft världens ...

Av Emmy Hedman - 5 januari 2016 21:31


2 dl mjöl 1 tsk vaniljsocker 1/2 tsk salt 1 msk bakpulver 1 ägg 2 msk socker 2 dl mjölk 2 msk smält smör Blanda alla torra ingredienser. Gör en grop häll sen ner allt annat och börja blanda. Rör ihop till en jämn smet. Stek på medel värme. ...

Av Emmy Hedman - 5 januari 2016 21:27

Idag var en dag i min smak. Startade dagen med american pancakes. Hade ställt kl på 9 men ändå satte vi inte oss och åt förrän kvart i elva. Helt galet fattar inte hur allt kan ta sån tid. Kan folk inte bara gå upp men nä.. Vi kom upp sen skul...

Presentation


Min underbara röriga vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards