Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Emmy Hedman - 18 februari 2014 20:39

Här om dagen köpte en hel fin röding på CityGross! Och ikväll blev den middag.

Smör
Salt
Citron
Lime
Dill

In i ugnen 200 i 30 min

Åt med egen romsås

Cream fraisch
Kvarg
Citron
Rödlök
Rom
Örtsalt
Peppar

Och kokt broccoli!

Super gott

Puss och kram

Hej

Av Emmy Hedman - 18 februari 2014 12:55

Nej jag har inte försvunnit bara varit nere i ett mörkthål. Har mått så där. Ingen mat insperation men har inte fallit i socker/gluten fällan så är jävligt stolt över mig själv. Har fått ett gäng nålar i mig och nätter efter är skit nätter. Ilar och gör skit ont i hela mellan delen av min kropp.

Var i simhallen med barnen i helgen. Jätte mysigt och få bestämde jag mig för att byta gym. Man får just nu 10kr/kg man väger i rabatt och då gpr jag ju medlämnsavgiftten gratis och det är den som har gjort att jag inte har tränat där. Jag får ju inte träna just nu men simma lite kan ju inte skada;-)

Nu ska jag med lilltösen till doktorn. Något är lite galet! Åter kommet när jag vet mer.

Men nu är jag tillbaka.

Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards