Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Emmy Hedman - 11 februari 2014 19:26

Ligger i sängen och mår konstigt. Är hungrig man kan inte tänka mig äta. Jo typ pizza makaroner fralla mm tror jag är nere i en svacka idag. Har vetemjölscraving och nej jag är inte gravid!

Imorgon ska jag till kiropraktorn och få lite nålar. Aaaaaajjjjjj kommer göra ont men hoppas på bättring!

Vet inte riktigt vad jag ska göra med maten. Tror inte jag får i mig tillräckligt med proteiner. Ska kanske ta litte tillskott hhhnnnm ska fundera lite.

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 11 februari 2014 12:56

Jävla våg fan. Hade inte gått men inte gått ner heller. Fattar inte kroppen att det är farligt att väga då här mycket!!!!

Hade ett bra träningspass idag med Sofie men idag känner jag mig som en jävla flodhäst!

Måste tänka lite vad jag ska ändra på:-(.

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 11 februari 2014 07:49

Kan ju inte sticka om att jag är lite nervös. Vill inte att det ska stå tre siffror. Har inte över ätit hållet mig till min kcal ätit lite kolhydrater tränat som jag brukar, men det är nog där för jag är nervös. Skulle känns tungt om jag inte gått ner.

Åter kommer sen:-/
Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards