Direktlänk till inlägg 10 februari 2014

En bra dag

Av Emmy Hedman - 10 februari 2014 18:43

Vilken härlig måndag. Jag mår verkligen bra i själen . Inte i kroppen men dit kommer jag också.

Var på kalas igår med lunch. Min svåger är kock så det blir alltid gott och min svägerska äter inte kolhydrater så det passar ju mig.

Det blev lagbrytare med musslor och paprika. Men aioli hade han köpt en kock som köper aioli. Kommer mobba honom för det ett tag.

Min lilltös är helt galen i bebisar och dom har just fått en kusin som bara är två månader. Hon fixare och trixar, håller och pussar. Hon skulle verkligen blivit en fantastisk store syster men det blir tyvärr inga mer bebisar här hemma :-(.

Tog mig ner till gymet när jag kom hem.

Körde sjukgymnastiken och en upp värmning innan. Så det blev sammanlagt 60 min på bandet!!!
Kändes skönt.

Var hungrig hela dagen och kvällen. Höll mig under mina kcal men jag ska ju INTE äta på kvällarna. Att det ska vara så jävla svårt.

Imorgon är det våg dag:-) jag hoppas att den inte gått upp till tre siffror igen men det skulle var sjukt konstigt.

Mina blåbär börjar ta slut. Aaahhh får hitta på en annan frukost sen.
Var på VC idag och blev sjukskriven en vecka till och sen om min ilningar i benet är borta så ska jag jobba två dagar i veckan.

Korv är ju bara såååå gott. Älskar Sorundas korvar hög kötthalt och bra innehåll!
Jag gör min egen coleslow så den vet jag ju vad den innehåller.

Var baksugen idag så då blev det att googla ut på Bakasockerfritts hemsida.

Tur att hon finns!

Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Hedman - 13 januari 2016 09:38

Tycker inte att bloggplatsen uppfyller mina önska mål och flera gånger mailat för att få hjälp men inget svar så nu byter jag bloggplats. www.emmyhedman.wordpress.com ...

Av Emmy Hedman - 11 januari 2016 22:01


    Barnens favvo   Fläskfärslimpa med persilja och citronså Ingredienser 600 g potatis  2 morötter 2 vitlöksklyftor  1 msk olja  salt och peppar Färslimpa 1 dl vatten  1/2 dl ströbröd  1 msk persilja 500 g fläskfärs  1/...

Av Emmy Hedman - 11 januari 2016 16:30


Så då har har jag jobbat min första arbetsdag sen den 23 dec. Var faktiskt rätt skönt. Men Linn har flera nätter kommit in och legat och snurrat i våran säng. Jag är inte van att ha barn i sängen så sover sjukt dåligt. Plus att jag har haft världens ...

Av Emmy Hedman - 5 januari 2016 21:31


2 dl mjöl 1 tsk vaniljsocker 1/2 tsk salt 1 msk bakpulver 1 ägg 2 msk socker 2 dl mjölk 2 msk smält smör Blanda alla torra ingredienser. Gör en grop häll sen ner allt annat och börja blanda. Rör ihop till en jämn smet. Stek på medel värme. ...

Av Emmy Hedman - 5 januari 2016 21:27

Idag var en dag i min smak. Startade dagen med american pancakes. Hade ställt kl på 9 men ändå satte vi inte oss och åt förrän kvart i elva. Helt galet fattar inte hur allt kan ta sån tid. Kan folk inte bara gå upp men nä.. Vi kom upp sen skul...

Ovido - Quiz & Flashcards