Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Emmy Hedman - 5 februari 2014 20:20

Ja det är precis det jag menar haha.
Insåg att jag drukigt dåligt då kisset såg ut som äppeljuice.
Det är nog det bästa sättet.

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 5 februari 2014 12:37

Min kära granne jobbar deltid just nu så jag lovade henne goda semlor till mellis.
Jag håller ju alltid vad jag lovar(nästan). Så det var ju bara att slita sig upp ur soffan.

Det är ju så enkelt när saker inte ska jäsa.

Spillde lite och skulle böja mig och torka upp... Vet ni vad, det samlas jätte mycket damm runt element och ju mer man torkar ju mer skit ser man så jag gick där ifrån. Får inte sitta på huk. Försökte få T och hjälpa till då hon är hemma med hals ont men hon tyckte det var äckligt.

Jag måste nog hitta mig en Rut:-)

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 5 februari 2014 09:09

Har ni sovit gott? Inte jag, hade ont i går det liksom ilade i höften och benet. Det var sjukt jobbigt i trappen hem. Men det gick bra på gymet. Då är det bara platt och jag kan kontrollera varje steg.

Men tillbaka till att inte ha sovit. Hade ont. P klämde lite på axeln så jag skulle slappna av men det gick inte. Men P somnade sim alltid på en gång och snarkade högt och irriterande så barnen höll på att bli faderlösa. Men jag tog mig samman och gick ut på soffan. Den är helt ok att sova. Men det gick bara inte i natt. När P drog till jobbet kröp jag ner i sägen igen?! L kom efter en stund och när klockan ringde så funderade jag seriöst på att låta henne vara hemma men det håller inte. Hon är ledig varje fredag så hon missar massor om hon är hemma mer.

Vi hade sköna diskussioner på vägen. Vilka är coola och varför, vilka som är smarta... Hon har sköna tankar den dör ungen.

Var inte hungrig när jag kom hem så det blev en kopp kaffe med lite grädde. Så nu ligger jag här

Blir inget gym idag.
Man måste lyssna på kroppen.

Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards