Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Emmy Hedman - 21 februari 2014 23:15

Skulle lämna lilltös idag då jag skulle träffa en på gymet som skulle ställa in lite maskiner till mig.

Men när vi kommer till förskolan så har dom stora åkt till simhallen.
Då vi var hämma igår och hämtat och lämnat konstiga tider för alla läkarbesök och försök till blodprovstagning lämning missade jag infon om det. Så det var bara att springa hem och hämta hennes badkläder. Jag skulle ju ändå dit.

Tog en PW på bandet innan Victor kom. Han har jobbat där forever. Min Nadja jobbade där tidigare så vi hade lite koll på varandra så det var kul.

Dom har ett koncept som jag tror heter milo. En ring med maskiner som ställs in efter en själv. Sen är det bara att trycka på star. Passar mig perfekt.

Försökte ragga en lunch date men alla var ju typ upptagna eller jobbade. Skit tråkiga.

Så jag gick förbi Ica och plockade ihop en sallad. Älskar deras sallads bar.

Köpte Expressens lchf tidning också. Hittade sjukt mycket roliga recept.

Till middag blev det hemma gjorda burges med kålrots pommes. Så himla gott. Mufflade i mej 2st. Fick i mej ett glas rose också. Ps bff Martina var hör på film middag. När lilltös somnat tutade vi på ens julfilm som fick mig att må sjuktilla. Ibland undrar hur man kan komma på så sjuka filmer. Tänker inte äns skriva vad den heter för jag vill inte utsätta någon för den.

Ovido - Quiz & Flashcards