Direktlänk till inlägg 2 februari 2014

Helgen

Av Emmy Hedman - 2 februari 2014 21:44

Vilken fantastisk helg!
Sofie och barnen på fredagen, dock med lite insidenter med en liten apa.

Go middag men det jobbiga var att kroppen sa tvär nej till träning.
Så det blev inge träning på hela helgen. Men tänkte testa imorgon.

Sen lugn och skön lördag med bara med slapp.

Ett litet rosa knytte!

Sen drog lilltös på disco och stortösen gick upp till underbara grannarna. Jag och P åkte upp och möte upp våra vänner på olika håll.

En kväll i skrattet och livets svåra stunders spår!

Blev en skön söndag morgon också

Barnen ville äta framför Tv.
Röjde undan innan syrran med familj kom.

Jäklar vad god den blev!
Det var inte riktigt Lchf då jag tog lite bbq så vi hade i kylen men med väldigt lite kollisar. Sen fyllts jag på med kryddor. Spiskummin chilli peppar salt mm.

Han inte ta något kort då vi var så hungriga med åt det typ som taco men med pitabröd.Jag åt ju självklart inge bröd utan bara sallad och ost.

Nu har stortösen fixat kvälls te och vi ligger myser till spårlöst.

Och det är färdigt äter för idag.

Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Hedman - 13 januari 2016 09:38

Tycker inte att bloggplatsen uppfyller mina önska mål och flera gånger mailat för att få hjälp men inget svar så nu byter jag bloggplats. www.emmyhedman.wordpress.com ...

Av Emmy Hedman - 11 januari 2016 22:01


    Barnens favvo   Fläskfärslimpa med persilja och citronså Ingredienser 600 g potatis  2 morötter 2 vitlöksklyftor  1 msk olja  salt och peppar Färslimpa 1 dl vatten  1/2 dl ströbröd  1 msk persilja 500 g fläskfärs  1/...

Av Emmy Hedman - 11 januari 2016 16:30


Så då har har jag jobbat min första arbetsdag sen den 23 dec. Var faktiskt rätt skönt. Men Linn har flera nätter kommit in och legat och snurrat i våran säng. Jag är inte van att ha barn i sängen så sover sjukt dåligt. Plus att jag har haft världens ...

Av Emmy Hedman - 5 januari 2016 21:31


2 dl mjöl 1 tsk vaniljsocker 1/2 tsk salt 1 msk bakpulver 1 ägg 2 msk socker 2 dl mjölk 2 msk smält smör Blanda alla torra ingredienser. Gör en grop häll sen ner allt annat och börja blanda. Rör ihop till en jämn smet. Stek på medel värme. ...

Av Emmy Hedman - 5 januari 2016 21:27

Idag var en dag i min smak. Startade dagen med american pancakes. Hade ställt kl på 9 men ändå satte vi inte oss och åt förrän kvart i elva. Helt galet fattar inte hur allt kan ta sån tid. Kan folk inte bara gå upp men nä.. Vi kom upp sen skul...

Ovido - Quiz & Flashcards