Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Emmy Hedman - 13 januari 2015 19:49

Nej inte idag.
Skulle ju köra ett pass hemma men inte då. Har ingen lust. Ligger i sängen och kollar på Narnia prins Caspian med Linn. Men jag håller maten så lite karaktär har jag ju. Nu när all skit snart ät ur kroppen känner jag mig inte lika svullen. Min förlovningsring som åter igen satt hårt på fingret sitter löst igen.

Linn ville ha pannkaka och sjuklingarna sa att det dög. Jag äter ju inte vanlig pannkaka så jag gjorde bananpannkaka till mig.

Min ekolåda kom idag. Känns lite lyxigt att få färska ekologiska frukter och grönsaker hem till dörren.

Idag var det
Sallad
Vitkål
Avokado
Palsternacka
Äpplen
Satsumas
Bananer.

Får se hur det blir med det där passet.

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 13 januari 2015 11:49

Två av fyra ligger här hemna och mår bajs. Så alla blev hemma. Vill ju inte smitta detta vidare och då jag jobbar i hemtjänsten och sjuka gamla.


Blev en smoothie idag också. Gott och enkelt. Häller i proteinpulver så får i mig både kolhydrater och proteiner.
Kalcium/magnesium, D-vitamin, järn och omega3 äter vi också.

Tror att mitt slarv med järn tabletterna kan vara orsaken till att allt har känts tungt. Så skärpning på mig.

Var nere och fyllde på kylskåpet om vi andra också skulle insjukna. In på Apoteket också och köpte lite sprit..

Har fått i mig ett mellis också

Då jag inte rör på mig lika mycket idag så måste jag räkna idag. Allt handlar om kontroll.

Ny ska jag knåpa ihop ett tabata pass till mig skälv. Blir nog 6 olika övningar.

Puss och kram så länge.

Presentation


Min underbara röriga vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards