Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Emmy Hedman - 30 januari 2015 23:32

Hade igentligen boka fina date med min goa Karro men då det stod ett skrivbord i vår hall som skulle in i Toves rum och Toves skulle in i Linns rum och Linns skulle in i Peters man cave så kände jag att fina tiden inte riktig fanns där.

Men en latte på Figges tog medans jag väntade på att Ica skulle öppna. Ja livet är hårt på fredagar.

Jag har röjt och slängt hela dagen men är inte riktigt klar. Fattar inte riktig vart all skit kommer i från. Hoppas inte Peter kollar i kontinenter.

Som vanligt körde vi taco fredag. Och så fredagsbubbel med våra fantastiska grannar.

Hade ju turen att bränna färsen då jag rantade runt bland grannarna och letade lökar. Så då kunde jag även handla lite fredags gott till oss. Brie, öl korv och god choklad. Blev mycket skratt och bubbel.

Nu är det natti natti
Ska in till stan i morgon med mina tjejer.

Puss och kram

PS tror jag och Maria sa att vi skulle springa milen på söndag. Aaaaahhhhh

Presentation


Min underbara röriga vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards