Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Emmy Hedman - 14 januari 2014 18:43

Det är med skräckblandad förtjusning jag går till gymet . Det är nämligen den ända vågen jag väger mig på?! Sist jag vägde mig var i november och det bar inge kul. Inte tre siffror men nästan. Jag vet att msn inte bara ska gå på vågen men jag har mätt mig också. Men siffrorna på vägen är väldigt viktiga för mig. Nu kör jag.
Puss och kram

Av Emmy Hedman - 14 januari 2014 12:46

Varför lchf?
Jag har testat massa olika "dieter". Viktväktarna, gi metoden..
Gick ner i vikt med alla men jag gick upp igen. Det var inte ett sätt jag ville äta på resten av mitt liv. Så nu när jag insåg att jag bara ökade och ökade i vikt och hade ont i lederna framför allt i händer och fötter. Läkarna ville göra ett test om jag gladde rematism. Men få tipsade min svägerska mig om att sluta äta glute. Gluten kan var inflamatorisk. Så jag testade och många mina recept hittade jag på lchf bloggar. Och jag började läsa. Dom hade ku gått ner massor i vikt och åt mat som jag skulle kunna att leva med! Jag testade lite halv hjärtat och gick ner nästan 3 kilo på en vecka. Sen kom jag av mig men slutade aldrig läsa bloggarna. Så nu har jag bestämt mig. Lchf ska bli min väg till viktminskning och jag hoppas att några vill följa med på min resa och att jag kan insperera någon annan!

Ovido - Quiz & Flashcards