Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Emmy Hedman - 10 januari 2014 21:56

Hej!
Kanske faktiskt ska blogga om jag har en blogg?.
I oktober förra året så började jag läsa lite om lchf, jag var mycket skeptisk. Kan inte vara bra i långa loppet att hälla insug fett. Men jag började testa lite. Första veckan gick jag ner 1,5 kg:-)
Men sen kom influensa på influensa, vi var nog sjuka hel okt och halva nov. Sen kom julen med pepparkakor och julmust!
Men nu har jag bestämt mig att testa på riktigt! Ska börja med ett år. Men kommet nog inte kunna dricka kaffe med kokosfett och grädde till frukost!
Men jag älskar mat och vill äta. Har testat Viktväktarna och gick ner men mådde inge bra. Räkna points är inte min grej.
Så det här kan vara min grej.
Hoppas det kommer bli många minus framöver!
Puss och kram!

Min lunch idag på Garden Sollentuna centrum! Så gott!

Ovido - Quiz & Flashcards