Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Emmy Hedman - 29 januari 2014 22:49

Det blev ett bra slut på denna dag:-)
Hade skönt ös på bandet idag, ett högre tempo än vad jag brukar.

Kände att energin fanns där eller frustationen kanske man kan kalla det?!

Testa dig något nytt i dag
Zucchinipasta.

Riktigt gott?

Sen köttfärssås det det. Riktigt gott och mätt blev jag.

Fikade jordgubbar idag smakade sommar men det var nog lite genmanipulerade

Känns lite bättre men vet fortfarande inte vilken väg jag ska gå!
Tänkte börja räkna lite kalorier i alla fall!

Nu är jag len och fin!
Av skvalrad med min goa tjejer så nu krypet jag ner under täcket och drömmer sött?
Puss och kram?

Av Emmy Hedman - 29 januari 2014 16:47

Vill ju så gärna att det här inlägget skulle vara åååå jag har gått ner 3 kilo och att allt känns så bra! Men verkligheten är inte alltid som man vill. Händer inte så mycket på vågen och kroppen gör ont. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på? Ska jag fortsätta med Lchf eller ska jag bara köra Lowcarb. Ska jag ge det lite längre tid det tar ju ett tag innan kroppen börjar säger folk men lite mer känns det som att jag skulle gått ner.

Känner mig ganska less. Står och stampar på samma jävla kilon. Att jag rör mig måste ju ge resultat och jag äter ju så himla mycket bättre!

Det som är bra är ju att min hände och fötter inte gör ont så gluten kommer jag nog aldrig äta igen.

Ska fixa lite middag och sa ner till gymet för att sen gå och basta med underbara tjej kompisar! Så det kommer bli ett bra slut på en ganska frustrerad dag!!

Puss och kram?

Ovido - Quiz & Flashcards