Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Emmy Hedman - 17 januari 2014 20:30

Tog en lunch med M innan jag skulle bli lite torterad hos min kiropraktor Niklas! Aktivera Kiropraktorer kan jag varmt rekommendera.

Han tryckte och knäckte lite!

Skulle träffa Ida min sjukgymnast också. Fick lite nya övningar. Ska äntligen få börja bygga upp muskler igen!!! Ska bli så skönt att inte bara slita på bandet!
Fick mitt frikort idag??!

Sen blev det en skön promiss hem???!

Har varit sötsugen hela dagen men har hållet mig!
Kröp ner i sägen när jag kom hem då jag ofta får huvudvärk efter jag varit hos kiropraktorn!

Pallade inte laga middag så mannen drog ner till pizzan och hämtade lite mat ?! Det blev en kebab sallad så himla god, kebaben är lite varm så det känns inte riktig som en sallad!

Nu sitter jag här med stan jävla sötsug och vet inte riktigt vad jag ska ta vägen?!

Detta blev min räddning?
Äpple med mandelsmör och en kopp ta!

Trevlig fredag alla vänner!

Imorgon drar vi till Ekerö och underbar vänner för middag och övernattning ,

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 17 januari 2014 11:58

Min tanke från början var att bara blogga om mig och min viktminskning. Vad jag äter mina tankar om maten och träningen i både glada stunder och tunga stunder! Men det är svårt då min familj är mitt allt. Hur gör man? Jag vill inte lämna ut mina barn för mycket! Får väl läsa upp mina inlägg för dom innan jag lägger upp dom!

Idag är det fredag och jag och lilltös är lediga!! Jobbar bara mån-tors inga helger och inga röda dagar. Ja jag vet jag jobbar som vårdbiträde inom hemtjänsten! När jag byte företag så var det mitt krav! Tror att jag är rätt bra!
Trivs fanatiskt bra på mitt jobb. Vilket gör att allt känns lättare, men lite mer i löne kuvertet skulle ju inte skade!!

Barnen ville ha chicken bits:-) Så medans jag och M tog en promiss då fixade mannen maten! Kom inte hela vägen fick så där typ sen drag i nacken/axeln så vi svängde av tidigare mot Ica!

Jag fick chicken bits utan panering och broccolimos

Så gott!

Broccolimos ala Lchf
Koka broccolin (jag kokar hela)

Mixa i smör
Grädde
Salt
Peppar

Det blev middag framför tvn!

Puss och kram?

Ovido - Quiz & Flashcards