Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Emmy Hedman - 8 februari 2015 19:36

Är inte riktig i harmoni just nu. Sur är jag och lätt irriterad. Tycker jag gör allt. Om inte jag gör något så händer inget. Men så är det nog inte. Vill nog bara att det ska hända saker. Vi var ute i solen och åkte pulka. Men får typ nästan dra ut familjen. Skulle dom få bestämma skulle dom nog sitta och spela hela dagarna.

Så efter min underbara frukost drog jag ut dom.Men när vi väl kommer ut så har vi kul. Min mamma och pappa kom förbi. Hade med mig fika. Bullar till dom och mandlar till mig.

Sen blev det korv lunch och eftermiddags häng.

Vi fick ett pizzakit som dom andra åt men försöker hålla mig borta från pizza.själv tog jag rester från igår.
Jag gör tzatzikin på kvarg även coleslawn är på kvarg. Smakar likadant men är nyttigare.

Måste sluta ta bara nu det är ju kalas. Man behöver inte. Barnen fick chips idag av din far. Vi har inte riktigt samma tanke ang mat. Men dom äter bra 5 dagar i veckan så hela världen är det inte.

Tänkte testa ett rågbröd jag hittade i min tants bakpärm, så dom första står i ugnen nu. Ett väldigt enkelt bröd att göra. Så om det smakar bra kommer recept snart.

Nu ska jag plocka upp lillkorven ur badet och fixa lite te och nybakat smörgåsar. Hoppas det smakar bra nu.

Puss och kram

Presentation


Min underbara röriga vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards