Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Emmy Hedman - 1 februari 2015 12:11

Igår hade jag en date med mina underbara tjejer. Vi är 4 st tjejer som hänger ihop. Vi har så mysigt tillsammans. Inga konstigheter. Vi bara är. Skulle strosa runt i stora staden en dag. Helt oplanerat bara gå runt.

Började med en fika och väntade på Ekerö bruden. Hade ingen mat plan utan det fick bli som blev. Men fika hör liksom till en ruggig dag i Gamla Stan. Hittade ett mysigt ställe som hette Café Kladdkakan.

Sen ville Karro gå in i Gudrun Sjödens affär, hade aldrig varit inne där tidigare. Mycket trevlig butik. Hittade ett jätte fint överkast på rea. Har ju letat ett nytt. Har ett vitt skulle vilja ha något mer vågat. Men inte för dyrt då jag ofta byter stil. Tänker inre tala om vad jag fick ge thihi

Sen gick vi oplanerat runt i stan och bara myser. Smög in på Nadjas kollegas vernissage.

Hittade några jag längtat efter att besöka, affärer alltså. Det är ju röda lappar överallt.

Vi fick julklappar också.

Favvo märket.

Fick ett par star studs.

Sen hem och lägga på överkastet

Det blev en helt ok mat och 1 mil i benen.

Längtar redan tills nästa tjejdag?

Puss och kram

Presentation


Min underbara röriga vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards