Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Emmy Hedman - 7 mars 2014 21:51

Då jag har dragit ner fettet så gpr det mycket kvarg hör hemma.
Så idag när vi skulle äta kött ville jag inte ha bea eller smör. Hade en perfekt avocad så då fick det bli guacamole och för att få den lite krämig så tog jag i kvarg. Supet blev det.

Till det åt jag en matig sallad.

Nu fredags film och mys

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 7 mars 2014 18:07

Haha när jag stog på gymet idag så kände jag en bekant doft komma ur mina porer. Vitkål. Kände igen doften från min barndom då min mamma körde kålsoppedieten.

Får nog ligga lite lågt med kålen ett
tag:-)

När jag stog och stretchade så var det en härlig lite glad gubbe som stog och vinkade åt mig.

Höll ju på att glöms något bra. Vågen visade 97,3. När jag vägde som mest strax efter jul stog det 102kg. Det betyder nästa 5 kg ner på ca 2 mån helt okej om man ser på det.

Imorgon ska vi mello mysa med granne Mia med familj.

Hon var och fixade lite på Ackis Upsala idag och hade hoppats på att hennes karl skulle stanna och köpa en wirre men inte. Då är det tur att vi har en krt med Wirre i skräp rummet. Fråga inte varför men det är alltid bra att ve en krt med Wirre i skräprummet och det alltid bra att ha ett skräprum.

Nu ska det fixas lite middag

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 7 mars 2014 11:11

Alltid kul med lite färg.
Då Lilltösen är ledig så blev hon också fredagsfin.

Så söta små fossingar:-)

Nu ska jag packa ihop med för att bege mig till gymet:-)

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 7 mars 2014 10:00

Min vän Sofie har varit på en lite tripp hennes P överraskade henne med en tripp till Polen i lyx svit och mys i tre dagar. Åååå som jag saknat henne. Hon kom förbi och tog en kaffe nu på morgonen. Jag mår så bra när jag varit med henne.
Vi bestämde att vi skulle ta barnen och gå och bada någon fredag snart?.

Mår rätt bra i kroppen idag. Det är bara höften som känns konstig och lite nere i ländryggen. Men det har inte blivit värre så det betyder att det funkar att träna.

Vaknade skit hungrig. Skulle kunna äta upp en hel häst. Men jag tig min smoothie hade lite kvarg i idag och lite mer Whey 100.
Bliv två Finncrisp med ett ägg på också så nu är jag nöjd.

Såg på mitt kiss igår att jag dricker för dåligt så idag har jag laddat med gurkvatte.

Ska möta Mia ner på simhallen sen så ska vi svettas lite tillsammans.

Är så lycklig att ha så många goda underbara vänner i mitt liv. Inte bara en utan flera nära vänner som jag känner stöd och kärlek ifrån men även att jag skulle göra allt för dom . Skulle ställa upp i vått och torrt. Jag vet att dom gör sams för mig.


Har inga bilder än.

Puss och kram

Presentation


Min underbara röriga vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards