Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Emmy Hedman - 3 mars 2014 21:49

Jag bjöd över mina svärföräldrar på middag så vi hade sjukt mycket revbenspjäll. Jag gjorde coleslaw på vitkål, morötter, turkisk yoghurt och lite majo. Gjorde en sallad till också. Blev tyvärr inga bilder. Hungrig du vet. Men lite prepp bilder

Nu sitter jag och njuter av dom sista kcal för idag.

100g kvarg
80g keso
50 g BaraBär mango/havtorn.
En liten nypa sötströ.
Är ju lite av en socker råtta:-)
Tänkte väga mig imorgon.
Vad tror vi.
Har ju inte tränat så mycket som jag velat.
Men har ju lagt om maten. Ska vi gissa på -0,5
Så gärna 97,5 kg på vågen!

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 3 mars 2014 10:14

Beslutade mig för att gå till Kiropraktorn idag:-)
Det är en super fin promenad väg dit.

Det snöade ju inatt så jag tog på mig stickad tröja under jackan. Blev ju as varmt. Kändes skönt att bara trava på med musik i öronen.

Niklas sa att det så bättre ut men. Men att det inte betyder att jag är bra. Efter Skansen i går så är har jag sjukt ont. Men jag vet att det gå över.
Nu sitter jag och unnar mig lite måndags lyx på Waynes.

Det blev en chai te med skummad mjölk. Det finns ju inte så mycket jag vill fika på här så jag smusslade med en questbar i fickan.

Köpte lite olika när vi var på Gymgrossisten i lördags. Ha nu provar Apple pai. Den var god men ska testa att micra den lite innan. Och nu coconutcashew den var riktigt god.

Ska köpa magnesium idag. Dom tillskotten vi äter hemma är D vitamin halva året då solen inte finns. Omega då vi inte är så där jätte bra på feta fiskar hela året:-). Magnesium ska vi börja med nu. Har läst massor och tror att det fattas oss. Sömnproblem, ont i ledare mm. Listan kan göras lång .

Sen ska jag hem och inta soffan och trycka på min TiVo. Har spelat in Oscars galan.

Puss och kram

Presentation


Min underbara röriga vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards