Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Emmy Hedman - 2 mars 2014 23:01

Nu när jag är sjukskriven så måste jag ju äta mindre. Jag satt ju aldrig still på jobbet. Så nu har jag gått från 1700 kcal till 1400kcal och det känns.

Men det är bara att bita ihop. Det är igentligen inga problem. Kommer ju inte svälta:-)!

Nu Oscars galan röda mattan

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 2 mars 2014 20:19

Vi skulle igentligen ätit revbenspjäll. Dom ligger i kylen i marinad men ci kom hem väldigt sent så det blev att tänka om.
Har inte lust med hämtmat. Så det blev ett stopp på Ica maxi.

Kött och sallad är enkelt och gott.
Behöver inte vara halvfabrikat för att gå snabbt. Fixade lite vitlökssmör också.

Idag är en sån där dag när jag är sugen hela tiden. När min självkänsla inte är på topp så blir det ofta så.
Då jag ökat mitt kollis intag och sänkt fettet så kan jag nu knapra lite FinnCrisp. Det är ju så gott. Men inte för många det är ju gluten och det mår jag inte bra av:-(.

Har hittat ett blåbärs te som är super gott. Så det blev precis FinnCrisp med stevia marmelad och en kopp te.

Imorgon blir det nålar igen och det betyder ju ingen träning imorgon!
Men tänkte gå på tisdag.

Nu ska vi dra på en film.
Blir nog En gång i Phuket. Vi missade den igår.

Hoppas på att morgon dagen ger mig en bra dag

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 2 mars 2014 18:52

Nu för tiden när vi ska iväg på äventyr så måste jag se till att vi har bra mellanmål med oss. Idag blev det ägg, nötter och questbars.

Det var inte jätte mycket folk på Skansen. Vi så faktiskt lite djur:-) Älgar, renar, rävar, lodjur mm
Akvariet var jätte mysigt massa bebisar

Det klamrar sig en lite bebis fast på ryggen.

L var en grym fotograf idag:-)

Sen bar det av till P syster. Barnens kusin fyllde 5 år.
Där blev det go fika då hon. Hon hade bakat gluten och sockerfritt till mig. Hon är ju underbar.

Och så fick vi ju gosa bebis:-)

Puss och kram

Av Emmy Hedman - 2 mars 2014 12:16

Idag får alla med Medmera kort går in gratis på Skansen idag:-)

Så vi tar en sväng innan kalas.

[Bild]

[Bild]

Presentation


Min underbara röriga vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards