Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Emmy Hedman - 5 mars 2014 21:22

Har en vän som är zumba instruktör och jag började på hennes pass för ett tag sen men sen när jag skulle ta det lungt så slutade jag men har saknat Zumban massor. Man mår så bra. Jag ser nog ut som en gravid flodhäst på grönbete men det är så kul. Nu när jag tränar i simhallen så har jag inte råd att gå hos min vän. Så idag var jag en förrädare och gick i simhallen och det är ju sååååå kul. Kan inte ta allt men mycket. Var helt slut och lycklig när jag kom hem.

Det här är nog det bästa jag vet just nu.
150 g kvarg
80 g keso
10 g cocoschips
Lite sötströ

Är så gott och mycket proteiner ?.

Dusch och godnatt

Av Emmy Hedman - 5 mars 2014 17:06

Jaha då var man sjukskriven fram tom 28 mars och sen får vi se. Det blir röken av höft och rygg i morgon bitti.
Fick lite piller också. Först ville dom skjuta in lite kortison i höften men vi sa att jag knaprar lite fram tills vi ser vad rönken visar.

Det hette något fint latinskt det dom tror att jag har;-)

Då min chef inte skickat iväg mina papper så ligger ut betalning från försäkringskassan lite efter typ bara 4 veckor. Så det blir vatten och vitkål haha kommer ju iallafall gå ner i vikt.

Sög i mig en smoothie till frulle.

Väntrum och fiskar hör liksom ihop. Tror inte att jag varit i ett ända väntrum utan fiskar. Och jag fastnar alltid med blicken. Det är bra ro fyllt.

Lunchen blev rester från igår fast med vitkål. Så himla gott. Enkelt är gott.
Lyxade till med lite halloumi.

Puss och kram

Presentation


Min underbara röriga vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards