Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Emmy Hedman - 4 januari 2016 14:24

Har inte gjort så mycket detta lov då det har varit lite krasslig här hemma.
Så jag börjar nästan längta till jobbet.

Skulle åkt till tekniska men vi sov till kl 10 och kände mig super otaggad. Så vi hänger hemma..... Men det kommer en kompis till Tove och vi ska upp till grannen som äntligen kommit hem och i morgon ska vi dra till vallen så ungarna kan åka skridskor. Så lite händer.


Har tänkt på vårt vardagsrum och jag vill göra något där. Har en tavla som svärmor målat men den passar inte in längre.
Jag drog mig länge för att tala om att jag inte ville ha den längre. Hon är jätte duktig men jag vill inte ha målade tavlor. Det är inte jag. Porträtten på tjejerna hänger i lek delen. Men tror tyvärr dom också får åka ner snart. Hoppas hon inte blir allt för sårad. Men det är inte vi.
Bad syrran om lite råd så vi får väll sätta oss ner och spåns. Hon är verkligen super duktig på inredning.

Nu ska vi dra till affären.
Puss på er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min underbara röriga vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards